Фахова школа «Клініко-психометрична діагностика психічних розладів внаслідок черепно-мозкових травм»

 Шановні курсанти фахової школи «Діагностика та корекція розладів харчової поведінки» (06.05.24-09.05.24).  

Лекція та семінарські заняття проводяться у формі семінарів у режимі on-line. Згідно з розкладом занять у певний час кожний курсант за допомогою посилання, розміщеного на цій сторінці, повинен приєднатися до навчальної групи в інтернеті. 

До кожного семінару курсанти заздалегідь  повинні бути готові за переліком запитань до цього семінару, викладеними на цій сторінці. 

Семінар- це не лекція, а спільний з викладачем розгляд вами певної навчальної теми, і ви обов'язково повинні бути готові до відповідей на запитання. Кожний курсант після семінару отримує оцінку. Кожному курсанту необхідно відвідати не менше 75% навачльного часу.

  Базисний контроль знань проводиться за запитаннями у перший день школи на кафедрі. 

Заключний контроль знань проводиться за запитаннями, викладеними на сторінці.

Під час контролю курсанти  надають у письмовій формі відповіді, які надсилають на електронну пошту кафедри 604@dmu.edu.ua, обов'язково позначивши власні ПІБ

Розклад семнарів фахової школи

1 день фахової школи   06.05.24  

9:00-09:45 

Знайомство з курсантами ас. ас. Т.В.Малишко

9:45-11:45 

Базисний контроль  ас. Т.В.Малишко

12:00-13:30

Семінарське заняття 1. Нервова анорексія. Використання діагностичної шкали DEBQ у діагностиці даного розладу. (офлайн)  доц. Т.Й.Шустрман


2 день фахової школи   07.05.24  

9:00-10:30 

Лекція (online) Клініко-психометрична діагностика розладів харчової поведінки  ас. В.О.Кокашинський


10.35-12.05 

Семінарське заняття 1 (2-га частина) Нервова анорексія. Використання діагностичної шкали «Опитувальник образа тіла» у діагностиці даного розладу. (online)  ас. В.О.Кокашинський


12:10-13:40 

Семінарське заняття 2. Нервова булімія. Використання діагностичної шкали EAT-26 у

діагностиці даного розладу. (online)  ас. В.О.Кокашинський


3 день фахової школи   08.05.24  

9:00-10:30 

Семінарське заняття 2 (2-га частина) Нервова булімія. Використання діагностичної шкали Body

Appreciation Scale-2 (online) ас. В.О.Кокашинський


10.35-12.05

Семінарське заняття 3 Компульсивне переїдання. Використання діагностичної шкали DEBQ у діагностиці даного розладу. (online)  ас. В.О.Кокашинський

12:10-13:40 

Семінарське заняття 3 (2-га частина) Компульсивне переїдання. Використання діагностичної шкали «Body Appreciation Scale-2» у діагностиці даного розладу.  ас. В.О.Кокашинський


4 день фахової школи   09.05.24  

9:00-10:30  

Семінарське заняття 4 Психогенне переїдання. Використання діагностичної шкали «Опитувальник

образа тіла» у діагностиці даного розладу. (online)  ас. В.О.Кокашинський


10:35-13:30  

Семінарське заняття 5 Розлади харчової поведінки. Використання діагностичної шкали «Шкала інтуїтивного харчування Т. Тілка – 2» у діагностиці даних розладів. (online) ас. В.О.Кокашинський

Перелік запитань для вхідного контролю знань слухачів 

1. Які психічні розлади входять до групи розладів харчової поведінки: приведіть їхню повну  клінічну класифікацію? 

2. Які психічні розлади виникають при розладах харчової поведінки в сфері емоцій? 

3. Які психічні розлади виникають при розладах харчової поведінки в сфері мислення? 

4. Які психічні розлади виникають при розладах харчової поведінки в сфері пам’яті та  інтелекту? 

5. Які психічні розлади виникають при розладах харчової поведінки в сфері уваги? 

6. Які психічні розлади виникають при розладах харчової поведінки в сфері волі? 

7. Які психічні розлади виникають при розладах харчової поведінки в сфері сприйняття?

8. Які психічні розлади виникають при розладах харчової поведінки в сфері свідомості та  самосвідомості? 

9. Дайте коротку характеристику дисморфофобічному синдрому 

10. Дайте визначення психометричної шкали та опишіть її роль у психіатрії? 

11. Які психометричні шкали використовуються для харчової поведінки? 

12. Які психометричні шкали використовуються для оцінки відношення до свого тіла?

Семінарське заняття №1 «Нервова анорексія. Використання діагностичної  шкали DEBQ та «Опитувальника образа тіла» у діагностиці даного розладу» 

1. Визначення нервової анорексії. 

2. Етіологічні чинники виникнення нервової анорексії? 

3. Визначте діагностичні критерії нервової анорексії. 

4. Дайте класифікацію клінічних варіантів нервової анорексії. 

5. Патологію яких сфер психічної діяльності досліджуємо за допомогою шкали DEBQ? 

6. Патологію яких сфер психічної діяльності досліджуємо за допомогою шкали  «Опитувальника образа тіла»? 

7. Яка структура шкали DEBQ? 

8. Яка структура шкали «Опитувальник образа тіла»? 

9. Які критерії оцінки результатів, отриманих за допомогою DEBQ та «Опитувальника образа  тіла»? 

10. Детально опишіть процес роботи дослідника із шкалою DEBQ та «Опитувальник образа тіла». Чи є протипоказання до використання DEBQ та «Опитувальника образа тіла»? 

11. Вкажіть показання для динамічного використання шкали DEBQ та «Опитувальника образа  тіла» та порядок його проведення.

Семінарське заняття №2 «Нервова булімія. Використання діагностичної  шкали EAT-26 та Body Appreciation Scale-2 у діагностиці даного розладу» 

1. Визначення нервової булімії. 

2. Етіологічні чинники виникнення нервової булімії? 

3. Визначте діагностичні критерії нервової булімії. 

4. Дайте класифікацію клінічних варіантів нервової булімії. 

5. Патологію яких сфер психічної діяльності досліджуємо за допомогою шкали EAT-26 та Body  Appreciation Scale-2? 

6. Яка структура шкали EAT-26? 

7. Яка структура шкали Body Appreciation Scale-2? 

8. Які критерії оцінки результатів, отриманих за допомогою EAT-26 та Body Appreciation Scale 2? 

9. Детально опишіть процес роботи дослідника із шкалою EAT-26 та Body Appreciation Scale-2.  Чи є протипоказання до використання EAT-26 та Body Appreciation Scale-2? 

10. Вкажіть показання для динамічного використання шкали EAT-26 та Body Appreciation Scale 2 та порядок його проведення.

Семінарське заняття №3  «Компульсивне переїдання. Використання  діагностичної шкали DEBQ та «Body Appreciation Scale-2» у діагностиці даного розладу» 

1. Визначення компульсивному переїданню. 

2. Етіологічні чинники виникнення компульсивного переїдання? 

3. Визначте діагностичні критерії компульсивного переїдання. 

4. Дайте характеристику розповсюдженості компульсивного переїдання. 

5. Проведіть диференційну діагностику між компульсивним переїданням та нервовою  булімією. 

6. Перерахуйте соматичні наслідки компульсивного переїдання. 

7. Визначте особливості застосування шкали DEBQ при компульсивному переїданні. 

8. Визначте особливості застосування шкали Body Appreciation Scale-2 компульсивному  переїданні. 

9. Чи є протипоказання до використання DEBQ та Body Appreciation Scale-2 при  компульствному переїданні? 

10. Вкажіть показання для динамічного використання шкали DEBQ та Body Appreciation Scale-2 та порядок його проведення при компульсивному переїданні.

Семінарське заняття №4 «Психогенне переїдання. Використання  діагностичної шкали «Опитувальник образа тіла» у діагностиці даного розладу » 

1. Надайте визначення психогенному переїданню. 

2. Вкажіть умови виникнення психогенного переїдання. 

3. Які особливості розвитку психогенного переїдання? 

4. Вкажіть діагностичні критерії психогенного переїдання. 

5. Проведіть диференційну діагностику між психогенним переїданням, нервовою булімією та  компульсивним переїданням. 

6. Докладно опишіть процес роботи дослідника із шкалою «Опитувальник образа тіла» при  психогенному переїданні. 

Семінарське заняття №5 «Розлади харчової поведінки. Використання  діагностичної шкали «Шкала інтуїтивного харчування Т. Тілка – 2» у діагностиці даних розладів » 

1. Яка структура шкали «Шкала інтуїтивного харчування Т. Тілка – 2»? 

2. При яких розладах харчової поведінки можна використовувати шкалу інтуїтивного  харчування Т. Тілка – 2? 

3. Які критерії оцінки результатів, отриманих за допомогою «Шкала інтуїтивного харчування Т.  Тілка – 2»?? 

4. Докладно опишіть процес роботи дослідника із шкалою «Шкала інтуїтивного харчування Т.  Тілка – 2»?. 

5. Чи є протипоказання до використання «Шкала інтуїтивного харчування Т. Тілка – 2»? 

6. Вкажіть показання для динамічного використання шкали «Шкала інтуїтивного харчування  Т. Тілка – 2» та порядок його проведення при розладах харчової поведінки. 

Перелік питань до іспиту після закінчення навчання у фаховій школі «Діагностика та корекція  розладів харчової поведінки »

1. Визначення нервової анорексії. 

2. Етіологічні чинники виникнення нервової анорексії? 

3. Визначте діагностичні критерії нервової анорексії. 

4. Дайте класифікацію клінічних варіантів нервової анорексії. 

5. Яка структура шкали DEBQ? 

6. Яка структура шкали «Опитувальник образа тіла»? 

7. Які критерії оцінки результатів, отриманих за допомогою DEBQ та «Опитувальника образа  тіла»? 

8. Детально опишіть процес роботи дослідника із шкалою DEBQ та «Опитувальник образа  тіла». Чи є протипоказання до використання DEBQ та «Опитувальника образа тіла»? 

9. Визначення нервової булімії. 

10. Етіологічні чинники виникнення нервової булімії? 

11. Визначте діагностичні критерії нервової булімії. 

12. Дайте класифікацію клінічних варіантів нервової булімії. 

13. Яка структура шкали EAT-26? 

14. Яка структура шкали Body Appreciation Scale-2?  

15. Які критерії оцінки результатів, отриманих за допомогою EAT-26 та Body Appreciation Scale 2? 

16. Визначення компульсивному переїданню. 

17. Етіологічні чинники виникнення компульсивного переїдання? 

18. Визначте діагностичні критерії компульсивного переїдання. 

19. Дайте характеристику розповсюдженості компульсивного переїдання. 

20. Проведіть диференційну діагностику між компульсивним переїданням та нервовою  булімією. 

21. Перерахуйте соматичні наслідки компульсивного переїдання. 

22. Надайте визначення психогенному переїданню. 

23. Вкажіть умови виникнення психогенного переїдання. 

24. Які особливості розвитку психогенного переїдання? 

25. Вкажіть діагностичні критерії психогенного переїдання. 

26. Проведіть диференційну діагностику між психогенним переїданням, нервовою булімією та  компульсивним переїданням. 

27. Докладно опишіть процес роботи дослідника із шкалою «Опитувальник образа тіла» при  психогенному переїданні. 

28. Яка структура шкали «Шкала інтуїтивного харчування Т. Тілка – 2»? 

29. Які критерії оцінки результатів, отриманих за допомогою «Шкала інтуїтивного харчування Т.  Тілка – 2»?? 

30. Докладно опишіть процес роботи дослідника із шкалою «Шкала інтуїтивного харчування Т.  Тілка – 2»?.

Для проходжння циклу ФШ  «Діагностика та корекція розладів харчової поведінки» надайте заявку за пропонованою формою та анкету на електронну пошту кафедри 604@dmu.edu.ua


Заява ФШ3
Анкета ФШ3

Література

1. Крылов, В.И. (1995). Пограничные психические заболевания с нарушениями пищевого поведения. Шанс.

2. Скугаревский, О.А. (2007). Нарушения пищевого поведения. БГМУ.

3. Скугаревский, О.А. Методы диагностики нарушений пищевого поведения : инструкция по применению / О.А. Скугаревский. – Минск : БГМУ, 2005. – 34 с.

4. Abraham, S. (2008). Eating disorders: The facts (6th ed). Oxford University Press.

5. Garner DM, Olmsted MP, Bohr Y, Garfinkel PE. The eating attitudes test: psychometric features and clinical correlates. Psychol Med 1982; 12(4): 871-878. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6961471.

6. Tylka, T. L., & Kroon Van Diest, A. M. (2013). The Intuitive Eating Scale–2: Item refinement and psychometric evaluation with college women and men. Journal of Counseling Psychology, 60(1), 137–153. https://doi.org/10.1037/a0030893

7. Tylka, T. L., & Wood-Barcalow, N. L. (2015). The Body Appreciation Scale-2: Item refinement and psychometric evaluation. Body Image, 12, 53–67. https://doi.org/10.1016/j.bodyim.2014.09.006

8. Van Strien T., Frijters J.E.R., Bergers G.P.A., Defares P.B. The Dutch Eating Behavior Questionnaire (DEBQ) for assessment of restrained, emotional, and external eating behavior. Int. J. Eating Disord. 1986; 5 (2): 295–315